بررسی و خرید مایکروویو ارزان
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های مایکروویو را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مایکروویو های موجود در بازار ایران بپردازیم و ارزان ترین مدل های مایکروویو را بررسی بکنیم. براساس آخرین بررسی های انجام شده امروزه دستگاه های مایکروویو تبدیل به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین دستگاه های مجود در بازار شده اند و بسیاری از افراد آن را جزو اصلی از جهاز عروس می دانند. همچنین از دسته بهترین برند های مایکروویو موجود در بازار می شود به برند های همچون میگل ، فلر و... نیز اشاره کرد که بسیار در بازار معروف می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین در کنار برند های گفته شده ، برند هایی همچون سامسونگ و ال جی و... هم از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار می باشند اما با توجه به اینکه وارد شدن این محصولات به کشور ممنوع شده امکان خرید آن ها فراهم نمی باشد. 

 

خرید مایکروویو ارزان قیمت

 

۱. مایکروویو میگل مدل GMW 342

 

این مدل مایکروویو میگل هم از محصولات نسبتا ارزان بازار است. مایکروویو مدل GMW 342 امکانات خوبی دارد و در راهنمای خرید مایکروویو ارزان گزینه قابل‌تأملی به نظر می‌رسد.
کارایی
این مایکروویو ۳۴لیتری است و اندازه‌ای متوسط دارد. برنامه‌های پخت مختلفش هم به شما کمک می‌کند که پیتزا، ماهی، سبزیجات، کیک، مرغ، ذرت و… آماده کنید.

این مدل از مایکروویو ارزان میگل مجهز به سیستم فن کانوِکشن هم هست که دما را در تمام کابین دستگاه به‌طور یکنواخت پخش می‌کند و گزینه‌ای کاربردی است.

طراحی و سهولت استفاده
طراحی مایکروویو میگل ساده و زیباست. صفحه نمایش آن هم اطلاعاتی درباره پخت در اختیارتان قرار می‌دهد. بدنه دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است و قفل ایمنی کودک هم دارد.

ارزش خرید و نظرات کاربران
امکانات این وسیله مطلوب است. علاوه بر مواردی که پیش‌تر گفته شد، وجود جوجه‌گردان در آن هم مزیت خوبی به حساب می‌آید. مشتریانی که آن را خریده‌اند از کیفیتش ابراز رضایت کرده‌اند.

اگر شما هم دوست دارید که این مایکروویو ارزان یا شاید بهتر است بگوییم، نسبتا ارزان را بخرید، باید حدود ۹ میلیون بپردازید(آذر ماه ۱۴۰۰). اگر هم این قیمت برایتان زیاد است، همراه ما باشید تا موارد ارزان‌تری هم در ادامه به شما معرفی کنیم.

 

۲. مایکروویو سامسونگ مدل 3513
 

این مدل از مایکروویو سامسونگ هم در دسته ارزان‌قیمت‌ها قرار می‌گیرد. مایکروویو سامسونگ ۲۳لیتری است و دستگاهی با ظرفیت کم به حساب می‌آید. اما اگر قصد خرید مایکروویو جمع‌وجور داشته باشید، گزینه بدی نخواهد بود.

کارایی مایکروویو ارزان سامسونگ
این مایکروویو ارزان می‌تواند در حد یک وسیله با امکانات و کیفیت نسبتا متوسط به شما خدمات بدهد. سامسونگ برای کاهش قیمت تا حدودی کیفیت ساخت و استحکام بدنه را پایین آورده اما قابلیت‌های مناسبی در آن قرار داده است.

طراحی و سهولت در استفاده
ظاهر مایکروویو ارزان سامسونگ نسبتا زیبا و شکیل است. کارکردن با آن هم دشواری خاصی ندارد. صفحه نمایشش هم لمسی است.

ارزش خرید و نظرات کاربران
کاربرانی که این مایکروویو را خریده‌اند، در یک کلام توصیف جالبی از آن داشته‌اند: این وسیله کار راه‌انداز است.

طراحی و کارایی نسبتا مطلوب مایکروویو سامسونگ می‌تواند شما را از خرید این دستگاه راضی نگه دارد. قیمت آن هم در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

 

۳. مایکروویو تکنو مدل ۳۴۲ 

تکنو هم از برندهای خوش‌نام بازار است که محصولات با کیفیت و مقرون‌ به‌صرفه‌ای عرضه می‌کند. این مایکروویو ارزان دارای المنت برای گریل است و قابلیت پخت ترکیبی و یخ‌زدایی هم دارد.

کارایی مایکروویو ارزان تکنو
این دستگاه دارای برنامه‌های متنوعی برای گرم کردن غذا، دم کردن چای و قهوه، تهیه سوپ، پیتزا، پاستا، پاپ‌کرن و گریل جوجه، ماهی و استیک است.

قابلیت یخ‌زدایی از مواد منجمد و فریزری دارد و امکانات متنوع دیگری از جمله تایمر ۶۰ دقیقه‌ای و زنگ هشدار پایان زمان پخت در آن موجود است.

طراحی و سهولت استفاده
ظاهر و کیفیت ساخت مایکروویو ارزان تکنو نمره خوبی می‌گیرد. کارکردن با آن سخت نیست و وسیله کاربردی و خوبی در آشپزخانه‌تان خواهد بود. البته به گواه کاربران، کمی وزن آن سنگین است.

ارزش خرید و نظرات کاربران
کسانی که این مایکروویو نسبتا ارزان را خریده‌اند، می‌گویند که صدای اندک، کارایی خوب، قابلیت‌های متنوع و البته قابلیت گریل رضایت‌بخش است. البته برخی هم از متوسط بودن قدرت یخ‌زدایی گلایه کرده‌اند.

برای خرید این وسیله باید حدود ۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان بپردازید. این قیمت متعلق به اواخر پاییز سال ۱۴۰۰ است.

 

راهنمای خرید مایکروویو

 

پخت سریع: آشپزی با مایکروفر سریع‌تر از هر روش پخت و پز دیگر مانند گاز یا اجاق الکتریکی است.


حفظ ارزش غذایی: غذای پخته شده با مایکروفر از ارزش غذایی بالاتری نسبت به غذای پخته شده با روش‌های سنتی برخوردار است و کمتر مواد مغذی خود را از دست می‌دهد.


آشپزخانه‌ی خنک‌تر: در صورت استفاده از مایکروفر، درجه حرارت آشپزخانه‌ بالا نخواهد رفت؛ چرا که در این روش خبری از شعله‌ی آتش نیست و حتی ظرف و ظروف آشپزی شما نیز همانند پخت‌و‌پز با اجاق داغ نخواهند شد.


ایمنی: آشپزی با مایکروفر به دلیل عدم استفاده از آتش به خودی خود ایمن است. علاوه بر این، جهت اطمینان خاطر، مایکروفرها معمولا به چندین سیستم امنیتی مختلف نیز مجهز هستند تا در صورت پخت بیش از حد غذا، با قطع خودکار عملیات پخت‌و‌پز مانع از آتش‌گیری آن شوند.


نظافت: تمیز کردن داخل مایکروفر به سادگی کشیدن یک دستمال است؛ البته در برخی موارد نیاز به استفاده از مواد شست‌و‌شوی مخصوص مایکروفر برای حذف مواد چسبیده به بدنه‌ی آن است.

 

باور های اشتباه مایکروویو

برخی افراد معتقدند استفاده از مایکروفر، غذا را به امواج رادیواکتیو آلوده می‌کند؛ اما FDA که سازمان غذا و دارو در ایالات متحده است اذعان دارد که مایکروفر غذا را آلوده نمی‌کند. امواج مایکروویو تنها مولکول‌های آب داخل غذا را به جنبش در می‌آورند که باعث تولید گرما در غذا و پخت آن می‌شود. به همین دلیل است که خوراکی‌های آب‌دارتر مثل سبزی‌ها زودتر در مایکروفر پخته می‌شوند. دلیل این موضوع که گفته می‌شود مایکروفر غذا را از داخل به بیرون می‌پزد نیز همین است. بنابراین، انرژی امواج در مایکروفر به گرمای داخل غذا تبدیل می‌شود و هیچ‌گونه آلودگی در کار نخواهد بود. البته امواج مایکروویو تأثیری که روی غذا می‌گذارند را بر بافت‌های بدن شما نیز می‌توانند بگذارند و از این جهت برای شما ایجاد خطر کنند؛ اما این فقط در زمانی ممکن است که درب فر شکسته باشد و یا درزی در لولای آن به وجود آمده باشد و امواج به بیرون از محفظه درز پیدا کنند. به گفته‌ی چاد مولر، استادیار دانشگاه بیرمنگام، امواج مایکروویو مخصوصا روی قسمت‌هایی از بدن که قابلیت انتقال گرما را ندارند، مانند چشم‌ها، می‌تواند تأثیر مخربی داشته باشد. مولر همچنین سردرد گرفتن افرادی که در فست‌فودها کار می‌کنند را تا حدودی ناشی از درز امواج مایکروویو می‌داند.





:: برچسب‌ها: بررسی و خرید مایکروویو ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: